• your text here
  • your text here
  • your text here
  • your text here

27 Ekim 2009 Salı

ps


1.Bloğuna neden bu ismi verdin?


Bloğumun ismi yanda da yazıldığı üzere eşimin ve benim baş harflerinin Türk alfabesindeki okunuşlarının birleşimi. Yani ikinci harfler e olmak zorunda değil ki böyle bir yanılgı var. Neyse efenim bizim çıkma yıllarımızdan beri eşim müzikle de ilgilendiği için bir radyo açma hayalimiz vardı ve adı belliydi GeCe Radyosu, ben de oradan çalmıştım.



2.Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Bloğuma (özellikle buna, malum birçok tane var) yazarken biraz seçiciyim, kayda değer şeyleri yazmak, insanlara birşey katmasına az da olsa vesile olmak için dikkat ederim. Diğer yandan görsellik ve düzgün Türkçe ile yazılmış olmasına da dikkat ederim.

1 yorum:

  1. İLK İZLEYEN VE İLK YORUM BENİM GALİBA İLK PASTADA BENİM OLSUN MU?

    YanıtlaSil

Special design for GeCe's Blogger Templates